onsdag 27 maj 2015

Bord, maj och temakväll- bygga nytt & bygga till!


Snurrar hela universum fortare i maj? Lönen har redan kommit- räkningarna också för den delen, på söndag är det mors dag och pingsten försvann utan att jag märkte att det var helg. Hade det inte varit för Måns och hans fantastiska gäng och prestation hade jag nog inte ens vetat att det var helg. Det gäller att inte snurra med utan hålla fötterna i jorden!

Idag blir det en bild från matrummet. Bordet fick jag av min svägerska. Älskar det! Ett nätt bord till i huset alltså. Någon gång måste jag nog bära ut ett par av dem om vi skall kunna komma fram till soffan, köksbordet och annat som är lite småviktigt! Men inte idag!

Bor du nära mig kan jag tipsa om temakväll "Bygga nytt & Bygga till" på Infocenter imorgon 18-20! Bra tillfälle att ställa frågor till en rad kunniga! Läs mer här!

Kom gärna till mig med frågor om design både inom- och utomhus! Diskutera växtval, materialval, funktion, köksplanering, belysning, altan, köksträdgård... 

Hur blir en ny yta både funktionell och estetiskt tilltalande när det är själva utbyggnaden som är det primära?! Det tror jag är en vanlig fråga! 

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Det där bordet skulle jag nästan kunna mörda för. Skämt o sido.. Åhhh vad fint. Håller med om att det snurrar på nu. man hinner inte med alls. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så gulligt litet bord ;))............så önskar jag dej en fin mors dag i morgon ;))
    Ha det gott!
    Kram kram

    SvaraRadera