söndag 9 november 2014

Advent & Jul

  
















 

Det är roligt att titta på förra årets bilder. Ett år går så himla fort! Men det här blir sista tillbaka blicken. Snart dags att damma av adventsstjärnan och baka pepparkakor på riktigt. Men först är det mer mysigt november kvar. Jag har börjat plugga på Trädgårdsakademin nu och skall iväg till Ängelholm om ett par veckor. Det är jättespännande! Men visst är det svårt att få studiero och vara effektiv. Senast jag läste var 2008 och sedan dess har det runnit mycket vatten under broarna! Just nu skall jag lära mig massor med träd och buskar på svenska och latin och ja, det är en utmaning! Önskar alla en fin vecka!

7 kommentarer:

  1. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!! einen schönen sonntag wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det förut och jag säger det igen...ni har så fint i ert hem ;))
    Lycka till med pluggandet....
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Waoooooo fantastiskt vackert ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Jättemysigt och stämningsfullt på bilderna. Jag ar också pluggat på trädgårdsakademin, design. Superroligt. Lycka till med latinen. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara julbilder! Bara måste spara några i min jul-mapp på Pinterest:)
    Så kul att du börjat plugga, all Lycka till dig!
    Kram Anna
    PS: stjärnan med "guldigt" sprayat lite i ändarna, har du gjort det själv?
    Kanske jag skulle apa efter;)

    SvaraRadera
  6. Va härligt att få komma igång med något nytt! - Modigt!!Och är det så att det tar mycket energi, så var det ju jättefint inrett vid julen av döma på dina bilder, så gör en repris på det ;)

    SvaraRadera
  7. Really beautiful decorations !

    SvaraRadera