måndag 16 juni 2014

Nya blandare!




 

Jag är supernöjd med våra nya blandare! De vi hade tidigare var fina men av dålig kvalité. Nu vet vi bättre. Blandare skall man såklart inte snåla när man handlar. Men utbudet har också ökat sedan vi renoverade 2007. Jag beställde våra från VVS och BAD.se som har stort sortiment, kort leveranstid och bra pris! Vi skall byta ytterligare en som jag visar inom kort. Jag gillar verkligen de fina detaljerna! Tack till Claes som hjälpte oss med installationen. Trä och färg klarar vi själva men inte rör! Nu kan du se ett reportage i Drömhem & Trädgård (nr 6?) från våra kompisar. Jag har inte hunnit köpa tidningen än men Åsa har visat mig bilderna tidigare och originalet är vackert- så det är säkert reportaget också!

Trevlig vecka!

Kram Anna


3 kommentarer:

  1. Hej fina du !

    Hoppas att allt är väl med dig.
    Absolut fina var dom och som sagt så ska man nog betala ett extra slant för kvaliten.
    Vi har också två sorters blandare.
    Idag har jag rensad mail adresser och råkade ta bort dig där.
    Hade ju ditt nummer också.
    Men när du får tid över så kanske du kan maila på nytt ? :)

    Är det Å från Pomdelux ?
    Nu blev jag nyfiken...kanske borde jag ge mig iväg till äffären :)

    Ha en fin kväll likaså midsommar vecka !

    Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina o stilrena. Nä, det är verkligen vissa saker man inte ska snåla på:)
    Ha en riktigt fin midsommarvecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jättefina! Äntligen har VVS-branschen vaknat ur sin dvala! Tycker det har varit väldigt dåligt utbud på snygga blandare men dessa var ju toppen! Detta med att snåla med blandare stämmer nog.. Jag ville ha lantliga blandare när vi renoverade badrummet men där sa rörmokaren nej till att installera de jag valde ut då för tillfället, de hade inte tillräcklig kvalité enligt honom. Jag fick nöja mig med en lantlig-light variant från mora, hade denna funnits när vi renoverade hade jag säkert tagit den istället! =)

    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera