fredag 13 juni 2014

Åk till Astrids!






















Att Astrid Lindgrens Värld är en underbar plats för barn behöver jag inte övertyga dig om. Men förutom att det sätter igång fantasin hos mig också, vill jag slå ett slag för naturen, byggnaderna, inredningen och trädgårdarna! Jag var inte där för att fotografera (nej, vi följde barnens takt och deras vilja) utan slängde bara upp lilla kameran på några platser. Men visst är det fint!!!? Vår semester har vi haft i Småland i år och nu skall vi vara hemma resten av sommaren. Vi ska varva ledighet och jobb. 

Nästa projekt är att byta blandare till badkar och handfaten. Jag hittade precis de jag vill ha på VVS och BAD.se! Jag skall såklart visa framöver!

Trevlig helg! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Ja nu är mina barn stora men kanske man skulle ta och åka dit ändå? Ser sååå fint ut. Jättefina bilder!
    Önskar dig en skön helg med mycket sol och värme.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Vist är det underbart. Var där igår men vi hade mycket mer folk där än vad det ser ut på dina fina bilder;)

    SvaraRadera