fredag 28 februari 2014

Vinnare av produkter i spa- serien från Terrible twins! Svensktillverkade, ekologiska och vackra!





Grattis till de två vinnarna...

Jessica med bloggen Njut av Livets goda ting och Veronica!

Jag skickar doftljus och tvål till er så fort jag har era adresser. Skicka mail till lantligtpasvanangen@hotmail.com



Tack till alla som har varit med! Jag använder www.slump.nu för att utse vinnare. Det var totalt 122 lotter och vinnarna hade lott 42 och 90. Om jag har räknat fel så är det så!

Varmt tack till

terrible twins


Ta gärna en titt på deras sida! Vackra förpackningar, ekologiska produkter och rimliga priser!!! 

6 kommentarer:

  1. Hej Anna.
    Åååhhh va glad jag blir :)
    Tack snälla!
    Jag mailr min adress till dig direkt.
    Tusen tack, stoooor kram o trevlig helg.
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej hej !

    Härliga produkter verkar dom vara.
    Grattis till vinnarna.
    Ha en fin helg nu med dina !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna!
    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna!

    Ha en finfin fredag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Grattis til de lyckiga vinnarna!!!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Hej, å så glad jag blev när jag väl såg att jag vunnit, har haft problem med internet. Vilken bra start på veckan!
    Kram Veronica

    SvaraRadera