fredag 26 april 2013

Vita Ranunkler


Önskar all en riktigt fin helg (med en bild från övre delen av trappan)! 

Själv hoppas jag på en trädgårdshelg och ett besök på ny öppningen av Vita Ranunkler! Och så skissar jag på en ny byggnad! Och om inte annat kan jag ju inreda balkongen vilket vädret hittills inte inspirerat till! Det har jag ju dessutom lovat att göra utan några nya inköp eller andra kostnader! Och så håller vi ju på och målar om badrummet! Har du några minuter över så spana in min blogglista. Där finns kanske någon du inte besökt tidigare!? Så himla många vackra hem och trädgårdar det finns!!! Tipsa mig gärna om de jag missat! Kram Anna


10 kommentarer:

  1. Underbar bukett och bild !!
    Jag tänkte försöka hålla mej till nästa helg med att besöka vita ranunkler.. gör en kombo då med loppis och allt ! Ska du på hennes loppis.. kanske kunde få säga hej o ge dej en kram på riktigt !

    En riktigt fin helg till dej...kramar

    SvaraRadera
  2. Vacker bukett i den ärligt turkosa vasen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Underbart med ranunkler, så fina blommor! Så spännande med besök i butiken Vita Ranunkler, rackarns jag bor för långt bort=)
    Kram

    SvaraRadera
  4. der blumenstrauß ist wunderschön! ich liebe ranunkeln! ein schönes wochenende wünscht angie

    SvaraRadera
  5. Så vacker bukett!
    Du verkar ha en fullspäckad och rolig helg framför dig!
    Nu ska jag spana in din lista:)

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Härligt vårig bukett.

    Ha en skön helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Underbar bukett!

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Ranunkler är såååå fina!!! Jag har köpt några att ha utomhus med penséer :)

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder!! Vilken sommarkänsla jag fick nu, härligt!!
    Hittade du något fint hos Marie? Tänkte ta en sväng i veckan till henne, är nog lite lugnare där då!
    Ha en fin lördag kväll
    Kram kram

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga bilder på underbara blommor !
    Ha en fortsatt härlig vårhelg ♥
    Kram Anneli

    SvaraRadera